۰۲۱-۵۷۳۹۴۰۰۰

ساعت کاری: 8 الی 16

تشریح خدمات وثوق برای مدیران کلینیک‌های دندانپزشکی استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی وثوق، مراسمی با موضوع “قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و تکالیف مالیاتی اظهارنامه و دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ ” ویژه دندانپزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی در اتاق بازرگانی، معاونت کسب و کار، مدیر توسعه بازار و مدیر شعبه شرق کشور شرکت وثوق در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد.

در جریان این مراسم نمایندگان شرکت وثوق با همراهی نمایندگان سازمان امور مالیاتی، رئیس انجمن کلینیک‌های دندانپزشکی و نمایندگان اتاق بازرگانی و جمعی از مدیران کلینیک‌های شهر مشهد برگزار شد و فرصت‌های همکاری در منطقه شرق کشور در زمینه‌های ارائه خدمات معتمد مالیاتی به پزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی و همچنین اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی را مورد بررسی قرار دادند.

نمایندگان شرکت وثوق در این مراسم ضمن معرفی نرم‌افزار پایانه فروشگاهی ویژه کارتخوان اندرویدی، سامانه وثوق من و انواع روش‌های ارسال صورتحساب توسط شرکت معتمد مالیاتی وثوق، پاسخگوی ابهامات حاضران در خصوص سامانه مودیان و قانون پایانه‌های فروشگاهی بودند.

گفتنی است شعبه شرق کشور هفته پیش با حضور مدیران ارشد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت، مسئولان سازمان امور مالیاتی و استانی افتتاح و در مدت کمتر از یک هفته از آغاز فعالیت خود، موفق به توسعه همکاری با برخی از اصناف این استان‌ها شده است. این شعبه با مرکزیت خراسان رضوی در حال ارائه خدمات در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در اجرای قانون پایانه‌های فروش و سامانه مودیان مالیاتی است.