۰۲۱-۵۷۳۹۴۰۰۰

ساعت کاری: 8 الی 16

حضور وثوق در نمایشگاه کیتکس 2024

شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر با حضور خود در نمایشگاه کیتکس 2024، میزبان بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌ها در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش بود.

به گزارش روابط عمومی وثوق، این شرکت با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس 2024 توانست توجه بسیاری از شرکت‌ها و بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و در مدت برگزاری این رویداد میزبان جلساتی با فعالان صنعت ارتباطات و اطلاعات در جهت توسعه روابط و همکاری‌های تجاری در بخش ارائه خدمات معتمد مالیاتی بود.

بازدیدکنندگان غرفه شرکت وثوق در سومین نمایشگاه کیتکس توانستند از نزدیک با محصولات و خدمات نوآورانه این شرکت در زمینه خدمات معتمد مالیاتی از جمله: ثبت، صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی و دیگر خدمات وثوق آشنا شوند و با کارشناسان خبره این شرکت به گفت و گو و تبادل اطلاعات در خصوص سامانه مودیان پرداختند.

سرپیری مدیرعامل شرکت وثوق در این رویداد بیان کرد: حضور در نمایشگاه کیتکس 2024، فرصتی برای ارائه توانمندی‌ها و نوآوری‌های این شرکت است و همچنین برگزاری جلسات و تعاملات با سایر بازیگران این صنعت، IT و مالی نیز از دیگر اهداف حضور بود.

این نمایشگاه با رویکرد تعامل، رقابت سالم و ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌ها در زمینه شهر هوشمند، اینترنت اشیا و انرژی‌های تجدیدپذیر، هوش مصنوعی و کسب و کار، توزیع، مصرف و برق هوشمند، اتصال پذیری و ارتباطات، فناوری‌های نرم و خلاق، زیرساخت، امنیت و برق پایدار برپا شده است.

غرفه شرکت وثوق به عنوان یکی از پربازدیدترین غرفه‌های نمایشگاه میزبان نمایندگان شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات بود و جلسات تخصصی بین مدیران ارشد شرکت وثوق با نمایندگان شرکت مخابرات ایران، پرداخت الکترونیک سپهر، شرکت شاپرک و… در خصوص ارائه آخرین محصولات، خدمات و راهکارهای مالیاتی مرتبط با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار شد.

گفتنی است سومین نمایشگاه کیتکس 2024 از 19 الی 22 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد.